zondag 19 mei 2019

Pro IS kanaal GREENB1RDS roept op om een Nederlandse schrijver en anti jihad blogger te doden


De heren en dames van IS zijn weer es woest op mij. Ja vrije berichtgeving ofwel transparantie ten aanzien van hun plannetjes, ideetjes en al het andere wat zich daar afspeelt wordt in het algemeen niet erg gewaardeerd als je daar over schrijft. Deze dingen mogen in het algemeen van ze het daglicht niet zien.

Maar goed ramadan doet rare dingen met mensen die in het algemeen er de pest in hebben dat ze in het vrije westen verblijven. Want het westen is maar niks met al zijn voor en tegens voor ze dat heeft een mediabureautje van IS nu wel duidelijk gemaakt in een echte docu. Waarin aan het eind ook nog es landen als Frankrijk en Spanje worden bedreigd met aanslagen. Vooral steden als Parijs, Barcelona en Madrid moeten nu volgens hen op hun hoede zijn voor aanslagen in de nabije toekomst. zie filmpje boven en nasheed die ik hieronder heb geplaatst 

Het kanaal GREENB1RDS dat je hoogstwaarschijnlijk toch wel moet zien als een kanaal/chatgroep dat wordt gerund door Engelse en Nederlandse jihadisten. Want deze club heeft in een korte tijd Nederland tot viermaal al bedreigd met een op handen zijnde aanslag – Lees hier meer over.
Groenevogeltjes baas wil uitgroeien tot een volwaardig pro IS dreig media bureautje 
Eerste volwaardige dreig poster van de groene vogels 

Het is mij al eerder opgevallen dat deze club standaard maar een paar andere kanalen van Pro IS klanten promoot. Daarnaast heeft het ook de vraag geuit ooit es in chatgroep of er iemand was binnen hun groep die in staat was om volwaardige dreigposters te maken en jawel hoor die was er want nog geen eens de volgende dag verscheen het eerst postertje dat repte om geweld.
De prachtige heilige tekst van de vermoedelijk in Maastricht wonende Pro IS activist die ook contacten heeft met de groene vogeltjes 
Maastrichtse moslim deelt de links naar zijn kanalen, binnen een pro IS chatgroep die is gelieerd aan het beruchte LM kanaal dat een waar virtueel opleidingscentrum is voor aspirant lone wolves . 
Persoonlijk telergam account van de Maastrichtse moslim 

Zo ik ook reeds eerder schreef heeft GREENB1RDS contact met een Maastrichtse moslim activist waarvan ze zijn kanaal promoten. Deze man kon het niet erg waarderen dat ik hier over schreef en na een heel korte discussie kreeg ik al een heilige tekst naar mijn hoofd geslingerd die op het eind stelt dat Allah geen uitstel meer verleent. Lees hier en hier de columns waarin hij voorkomt deze maastrichtenaar
Dit zegt weer meer dan genoeg 


Nou als hiermee werd bedoeld dat er weer es geweld op me werd afgeroepen met het liefst een dodelijke afloop dan is de wens van deze moslim activist uitgekomen want er wordt in een van de oproepen gezegd dat iemand me uit mijn miezerige lijden moet helpen. En bedankt dus ik mag als een doodziek beest worden afgemaakt. Tja weet je gelijk weer waar je aan toe bent. En dit is nog niet alles. Volgens hen probeer ik mensen van hun achter de tralies te krijgen.
zo vind je het desbetreffende kranten artikel op twitter 

Nou laat ik hier duidelijk over zijn. Er zijn inderdaad op basis van mijn columns inderdaad twee mensen gearresteerd waarvan er eentje in Engeland is veroordeeld. Iets wat ik moest vernemen uit de Engelse pers waarbij ook een foto van mij stond gepubliceerd- Lees hier het Engelstalige stuk en lees hier de column die ik schreef over hem.
Gedeelte van de bedreiging die de Duitse jihadist Abu Jamal naar mij uitte 
Originele bedreiging van de heer jamal 

Ook wordt er naar mij verwezen  in een Duitse krant ten aanzien van een arrestatie in Hamburg in deze 2018. Ook dit is dus gebeurd op basis van een column van mij- lees hier Duitstalig kranten artikel en lees hier de column. Of ik er spijt van heb, nou nee liever die gastjes tijdelijk van straat en achter slot en grendel. Joost mag weten wat er was gebeurd als ze niet achter slot en grendel waren gegaan en ze gewoon door waren gegaan met hun plannetjes uit te voeren, vandaar dat ik er ook over schrijf.

Men verzint daar binnen de versleutelde digitale wereld van IS echt alles om je op een gewelddadige manier naar een andere dimensie te helpen 
Oproepen tot mijn dood zijn sind het lul verhaaltje dat ik voor interpol of Europol werk heel normaal geworden

Maar sommige maken het echt te bont om een gerechtvaardigd motief naar voren te brengen om mij te killen. Zo gaat er binnen het wereldje van de versleutelde virtuele kanalen en chatgroepen van IS het verhaaltje dat ik voor Europol of interpol werk. En in opdracht van hen dus daarom, onder een of ander pseudoniem die mij onbekend is informatie aan hen doorspeel zodat ze gearresteerd worden. Grappig nimmer in mijn leven heb ik als schrijver ook maar een iemand van interpoll of Europol gesproken. Maar goed hysterische jihadistische gekkies die je graag dood willen hebben en het liefst ook met een doorgesneden keel of een kogel door je raap dood zien liggen op een foto gaan dus zover in hun religieuze gekte omdat te verzinnen. Kortom die bewering van ze is dus pertinent niet waar.
Erg geliefd zijn wij binnen digitale wereldje van IS dus niet en ja dan kom je op een dodenlijst


De gedachtewereld van een jihadist blijft een van de wonderlijkste die er bestaat moet je maar denken. Vooral de audiovisuele boodschappen die ze aan je richten met bijgeschreven tekst in die audio zijn toch wel enigszins stuitend zoals u kunt zien in het hierboven geplaatste filmpje dat aan Rita Katz (Eigenares van Site intel een commercieel media bureautje dat bericht over terrorisme)  en mij was geadresseerd.


Nee sommige van IS zijn dus duidelijk niet blij met deze columns die ik op mijn blog schrijf. Jammer dan voor hen, het dak op met ze. Zolang ik nog leef blijf ik over dit soort gevaarlijke gekkies, schrijven, ongeacht de consequentie, wijken doe ik niet, want wijken betekent maar een ding en dat is toegeven uit angst voor ze en daar pas ik voor. Want als het aan hen ligt dan is afgelopen met onze levensstijl die we zijn gewend in het vrije westen en die vrijheid is iets wat het waard is om te blijven verdedigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Predikers Abou Hafs uit Hilversum en Rachid Abu Khuzaymah juichen samen met IS om het gepleegde geweld in Arnhem tijdens een koranverbrandings demonstratie van Pegida

Het was me een feestje in Arnhem gisteren. Voor de eerste maal na al zijn demonstraties van koranverscheuringen, wilde de heer Edwin Wagens...