zondag 7 oktober 2018

Bedreiger Virus_01 die Prins George voor een tweede maal bedreigt met een aanslag op zijn school bedreigd nu een schrijver uit Nederland.

Virus_01 uit even zijn bedreiging aan mij




De heer Virus_01 is een beetje woest, dat zijn spirituele leermeester/ vriend/ broeder/strijdmakker en zij het niet meer, nu achter de tralies zetelt en daar naar alle waarschijnlijkheid tot in lengte van dagen mag blijven zitten, valt hem zeer zwaar.
Spirituele meester van Virus_01 heeft de tijd van zijn leven daar in die gevangenis


En wat doe je dan als gefrustreerd zolderkamer jihadi die in al die tijd niks anders heeft gedaan dan andere jihadi’s opzwepen naar een aanslag van formaat omdat jij die zelf niet durft uit te voeren, juist dan zin je op wraak. En ga je een beetje in de trend van je leermeester oproepen tot een prachtige en zeer krachtige aanslag op een Brits lagerschooltje waar toevallige wijs ook nu 4 of 5 jaar oud zijnde Prins George les krijgt.
Bedreiging aan prins George en zijn school persoonlijk geuit door Virus_01 

Maar die keutel is dus blijkbaar niet genoeg. Nee hier stopt het niet bij. De honger naar bloedwraak is hiermee niet gestild, want de heer Virus_01 wil ook nog even een stevige boodschap afgeven aan degene die virtueel aan vrije berichtgeving doen ten aanzien van zijn werken die ten goede komen voor de virtuele jihadistsiche gemeenschap van IS. En zeker naar degene die respectievelijk de eerste originele bedreiging van het prinsje naar buiten heeft gebracht -die wonderwel ook door de heer Virus wereldkundig is gemaakt voor de jihadisten die niet lid zijn van het kanaal waar de heer Husnain Rashid zijn persoonlijke inspiratie lessen geeft aan groepje devoten.
De bedreiging die Virus_01 op mijn persoon en die van Rita Katz van persbureau op 5 oktober jongstlede om 22.56 plaatste op een van zijn kanalen. Blijft wonderbaarlijk om je zo live een dag lang- zaterdag 6 oktober stopte ze met het plaatste van deze foto- te zien langs komen in diverse pro IS chatgroepen en kanalen.    

De eerste bedreiging die werd geuit naar prins George die ik wereldkundig heb gemaakt. Deze bedreiging was werd gedaan door Husnain Rashid die voor onder meer deze bedreiging nu tot levenslang heeft gekregen in Engeland 
Mijn  screenshot van deze eerste bedreiging  naar prins \George toe werd door de gehele Engelstalige pers overal ter wereld gebruikt

Ik moet zeggen: het is een krachtige boodschap, een krachtige bedreiging die je naar mij hebt geuit. Chapeau. Maar…, het maakt geen indruk op mij, sterker nog je kan het dak op van je meest favoriete moskee, of van mijn part het dak op van de gevangenis waar jou spirituele leermeester Husnain Rashid zit weg te teren. Hoe is het trouwens met Husnain? Wordt die nog dagelijks in elkaar getrapt door de niet gelovige gevangenen die bij hem op de afdeling zitten? Tja het is geen Nederland dat Engeland, hier gaan ze naar een aparte afdeling, de TA genaamd en zitten ze daar bij elkaar te kniezen en te klagen dat ze het zo slecht hebben- dus hier worden ze niet in elkaar gemept door ongelovige mede gedetineerden. Hier klagen die mede geestesverwanten van jou alleen maar dat ze het zo slecht hebben. Wat een mietjes, vind je niet?

Een van de vele foto's die de heer Virus gebruikt om zijn chatgroep kanalen mee op te pimpen om ze meer kracht te geven om het zomaar te zeggen

Maar goed dat ik een serie aan columns aan jouw en je vriendjes werken hebt besteed zal je natuurlijk ook niet zinnen- lees ze hier, hier en hier- . Jammer dan, vrije berichtgeving moet je maar denken, en aangezien jij een jihadist van formaat wilt worden, wel es waar achter je computer of smartphoon, help ik jou om een groter podium te krijgen, in de hoop dat jij binnenkort voor de tv door menig politiek correct journalist wordt geïnterviewd zodat iedereen kan wegzwelgen in jou slachtofferschap, want je bent zo zielig en je doet het natuurlijk alleen maar om je niks zeggende leventje nog enig zingeving te geven.
Ook deze foto gebruikt de heer Virus_01 veel matig om leden te trekken voor zijn chatgroep kanalen waarin hij les geeft in het maken van bommen en zij het niet meer om jihadisten te inspireren 


Dus vriend en dit is een belofte van mijn kant. Blijf vooral doen wat je doet, ik zal je op de voet volgen want ook al ben virtueel nog zo snel Azazel achterhaalt je op het laatst wel. Dikke kus op je jihadistische neus van….nou ja je weet wel wie ik ben. 
 

PS: ik werk niet voor site intel als je dat soms denkt, je moet mij maar zien als een soort lone wolve- in feite is dat elke schrijver, je weet nooit over wie een schrijver iets schrijft en wanneer het gepubliceerd word dat merk je pas als het al te laat is en het levenslicht heeft gezien.       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Predikers Abou Hafs uit Hilversum en Rachid Abu Khuzaymah juichen samen met IS om het gepleegde geweld in Arnhem tijdens een koranverbrandings demonstratie van Pegida

Het was me een feestje in Arnhem gisteren. Voor de eerste maal na al zijn demonstraties van koranverscheuringen, wilde de heer Edwin Wagens...