zondag 18 februari 2018

Kalifaat gek uit doodsbedreigingen aan het adres van een schrijver omwille het openbare van een tot geweld oproepende Engelse nasheeds met Nederlandse ondertiteling

Kalifaatsnuit @jebma ofwel Abd el Haq wil beroemd worden en een IS gek met naam en faam worden

Kalifaatsnuit Abd el haq, -want dat betekend zijn naam als je dat vertaalt vanuit het Arabisch-  is nogal kwaad, ja kwaad, erg kwaad, kwaad om het feit dat ik het liedje met de Nederlandse ondertiteling ‘beantwoord de oproep’ heb gepromoot, om het op kanalen zoals spotify te krijgen; of gewoon op een van vele radio zenders die vanuit Hilversum hun programma’s maken, zodat dit liedje aan het grotere publiek ten gehore kan worden gebracht door DJ’s zoals Giel Beelen en consorten- Lees via deze link daar meer over. Eerder was deze man vrouw ook al kwaad op me omdat ik openbaarde dat er in een pro al-qaeda en IS chatgroep gevraagd werd om bitcoin donaties te doen voor een pro HTS gelieerde strijdgroep die actief is in noord Syrië- lees hier meer over

En die kwaadheid wordt dan geuit middels het noemen van iemands naam- vreemd genoeg heet ik niet zo en laat staan dat ik die persoon ken- als ik het eerste dan zo zie, moet ik gelijk denken aan meisje Dalia Bloem die het ooit es in een nog niet zo ver verleden hetzelfde over me losgooide middels haar I-Phoon terwijl ze langs de Antwerpse Schelde liep en met haar vrije hand haar een acne element onder haar burka weg zipte
Voor je het weet ben je een spion die een gevaar is voor - volgens die vergane kanaal- de gehele Islamtische wereld

Ach ja om maar duidelijk te maken dat ze weten wie je bent, laat dit zielige element  met nog maar heel weinig hersencellen ook nog heel pesterig je contact gegevens zien- die hij of zij heeft gevonden op mijn andere blog Azazel’s visie. Ook dat is al eens eerder gebeurd op een kanaal waar een heleboel mensen pissig waren op mij persoontje, omdat ik gewoon nieuws breng dat je niet zo gauw in de krant zal lezen of op tv zal zien- lees daar hier via deze link meer over. Tja de Allah van IS heeft wat van deze hopenloze gevallen, die gelijk gaan intimideren en doodsbedreigingen uiten op deze aardkloot gedropt. 

Maar goed, nu is deze kalifaatsnuit die je onder de gebruikersnaam @jebma gewoon kan aanspreken op telegram, pissig om het feit dat ik het liedje der liedjes van de laatste tijd naar buiten heb gebracht; een Engels liedje met Nederlandse ondertiteling, een ondertiteling die is gemaakt door de sociale jongens en meisjes van het Nederlandse Pro IS kanaal KalifaatNieuws. Zelfs de videoclip van dit liedje is zo pakkend dat, als je zoiets voor het eerst ziet het liedje je nog dagen in je hoofd zal rondzingen. Kortom een krachtige nasheed die als je geluid uit zou zetten, zo een karaoke hit zou kunnen worden in menig feestkroeg, die u hieronder kan bewonderen.


Maar ja het zielige element is er niet zo blij mee kennelijk, ik ben volgens hem of haar maar een varkenskop, een spion die dood moet. Ja je krijgt dan het idee bij dit soort gasten die zich zo uiten om maar meer aanzien bij hun ideologische vrienden, dat ze hiermee eigenlijk hunkeren naar meer naam en faam. Status en aanzien willen dit soort gastjes hebben, status en aanzien zullen dit soort gastjes krijgen door ze gewoon te introduceren voor het grote publiek, dus maak kennis met kalifaatsnuit Abd el haq, wiens grootste talent bestaat uit het uiten van doodbedreigingen.
Met een vrolijk gifje bedreigt deze heldhaftige laptop kalifaatsnuit dan mensen regelrecht met de dood. Onder deze foto zal ik het gifje voor u plaatsten, want kennelijk mag dit met mij volgens die kalifaatsnuit ook gebeuren

Als deze man of vrouw  zou aanschuiven bij Eva Jinek of Mathijs van Nieuwkerk zou hij of zij daarvoor, voordat specifieke talent nog een waardig applaus krijgen van het publiek en van de presentatoren zelf ook, want ze zijn zelf maar als te bang om door een figuur als Abd el Haq bedreigd te worden.
De brochure der brochures voor de aankomende IS lone wolves die vertaalt is naar het Nederlands door een Spaanstalige IS gek

Misschien kan deze mevrouw mijnheer, in haar of zijn hoedanigheid als stoere kalifaatsnuit ook de diepere intellectuele achtergrond kunnen uitleggen van het Spaans naar Nederlands vertaalde brochure der brochures, die een Spaanstalige IS gek voor een Nederlandse doelgroep achterliet in een speciaal daarvoor gecreëerd telegram kanaal- lees hier meer over via deze link. En terwijl hij of zij het ze dan zo uitlegt aan het publiek, zal Schone Eva dan wel Stoere en zeer gevate Mathijs met tafeldame of heer; enkel begripvol naar jou knikken en uit angst voor je ontploffende karaker geen enkele kritische vraag deponeren, zodat het politiek correcte schapenvolk na jou intellectuele onderbouwing weer rustig kan gaan slapen.
Deze waarschuwing werd nog een tijdje geleden geplaatst op het kanaal van een Spaanstalige IS gek, de man of de vrouw van de Lone wolf brochure dus

Tja wie enig naam wil in die activistische wereld van IS die kunnen hem krijgen van mij, gefeliciteerd je eerste stappen naar eeuwige roem zijn hiermee gezet! En Puta, mocht je toevallig Spaanstalig zijn en je enkel en alleen bedienen van Google translate om je in het Nederlands uit te drukken. Dat soort doodsbedreigingen die je uit, maken op mij geen indruk, ik kan je alleen zeggen: ‘Het is gezien en het is genoteerd voor de eeuwigheid’ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Predikers Abou Hafs uit Hilversum en Rachid Abu Khuzaymah juichen samen met IS om het gepleegde geweld in Arnhem tijdens een koranverbrandings demonstratie van Pegida

Het was me een feestje in Arnhem gisteren. Voor de eerste maal na al zijn demonstraties van koranverscheuringen, wilde de heer Edwin Wagens...