vrijdag 21 juli 2017

Kill Kaafir Jaasoos dat voorheen The Kaafir Jaasoos heette, roept meerdere malen op tot een aanslag op een Nederlandse schrijver

Het embleem van het Pro IS telegram kanaal  The Kaafir Jaasoos dat nu Kill Kaafir Jaasoos heet
Op telegram wat je met recht ‘een speelplaats voor de jihadisten’ kan noemen, is er een eng clubje ontstaan, een heel eng clubje. Het clubje dat is opgericht door dezelfde mensen die achter het account LM WORLDWIDE zitten. Dit specifieke kanaal wat ze beheren, heeft zich tot doel gesteld; om oproepen tot doden te doen tegen de in hun ogen overkomende spionnen. Vandaar dat dit kanaal ook in eerste instantie de marketing technische pakkende naam The Kaafit Jaasoon aannam en later toen het kanaal nadat uit de lucht was gehaald, de enigszins nog pakkende en niets verhullende naam Kill Kaafir Jaasoon ofwel vermoord de ongelovige spion, aannam.
Deze twee geplaatste screenshots zijn al heel veel zeggend

De eerste die van hun onvrijwillig naar een next level mocht worden gejaagd, was ik zelf, ja je zal er maar achter komen als je de link tegenkomt op een kanaal dat linkjes deelt, zodat je als je op tijd bent in een groep kan komen, dan sta je wel even raar te kijken van zo’n cynisch gezegd 'fan club' van schuimbekkende en op jouw bloed uit zijnde gefrustreerde IS devoten.
een van de vele screenshots die de heren namen van mijn oude blog Azazel's visie 

Deze fans zoals ik ze maar sarcastisch noem, en dan doel ik specifiek op de oprichters dit specifieke  kanaal, waren nogal pissig op mijn eerdere column over de LM World WIDE die u hier kan lezen. En zelfs dat lieten ze met screenshots aan het hun volgers zien, ik heb de screenshots ervan hierboven en hieronder geplaatst.
Ook dit is een screenshot van de eerste column die ik over LM WORLDWIDE beweging schreef

Deze lezers van mijn andere blog, Azazel’s visie, die na hun bezoek helaas door google uit de lucht is genomen, omdat het volgens hun de service voorwaarden overtreed en die zij nu na mijn bezwaar, dan helemaal aan het lezen zijn, hebben menig screenshot genomen om ze later op hun kanaal waar ik bij toeval op terecht kwam geplaatst. Van foto’s van mijn persoontje tot aan screenshots van mijn column over hun dreiging van een Manchesterachtige aanslag ten aanzien van de vrouwen Wedstrijd Engeland Schotland in de Utrechtse Galgenwaard, echt alles was daar terug te vinden.
Bezwaar is ingediend kan zijn dat mijn oude blog terugkeert maar op dezelfde dag dat ik bericht kreeg werd de Pro IS telegram groep The Kaafir Jaasoos opgericht 
een van mijn fans die achter dit kanaal zit 
De heren of dames, geen idee wie of welke sekse er achter die twee telegram accounts gaan  waren nogal gepikeerd, omdat ik hun telegram accounts bekend heb gemaakt aan het publiek. Tja dat ga je krijgen als je het land waar ik woon en geboren ben bedreigd met een dergelijke aanslag, lijkt me niet zo vreemd. Je krijgt immers wat je verdiend met zo’n dreiging, zoveel mogelijk bekendheid
Mijn andere grote fan die ook vrolijk het kanaal deelt  
Op het hoogtepunt van het kanaal The Kaafir Jaasoos, ofwel de ongelovige spion telde het kanaal van deze twee, omhooggevallen aanjagers - van een aanslag die gelukkig nooit het daglicht zag- en zelfbenoemde instructeurs van jiahdisten en lone wolfs in den notendop een kleine 158, minus mij zelf- maar weten die gastjes veel- leden, eigenlijk dus 157 naar mijn bloedhunkerende minkukels voor de volledigheid. Tja je moet toch wat als het je niet is gelukt om, om wat voor reden dan ook de hijra te maken naar het beloofde kalifaat van Masih ad-Dajjal, ofwel de islamitische versie van de antichrist, de valse messias, maar dan voor de moslims die in zijn goedkope praatjes zijn getrapt en hun weg hebben weten te vinden naar zijn IS sekte.
De nek afsnijden geen prettige gedachte als je dit over jezelf moet lezen. In het hieronder geplaatste filmpje weet ik en u gelijk wat je daarvan moet verwachten  


Nu het clubje marketing strategisch hun naam heeft veranderd in Kill Kaafir Jaasoon. De groep was 2 dagen daarvoor aangemaakt en hete oorspronkelijk eigenlijk warvideo’s 2, maar deze naam werd gelijk weer veranderd in The Kaafir Jaasoon en uiteindelijk na een dag weer veranderd de marketingtechnisch gezien sterke pakkende naam die het nu draagt. En ook daar was ik als eerst het haasje, er werd gelijk geschreeuwd ‘dat ze mijn nek eraf moesten snijden of slaan’, ja, ja het zijn en blijven schatjes de mensen die achter dit IS initiatief zitten.
Ook jegens andere personen wordt nu opgeroepen om te moorden 
alle personen die hun niet aanstaan en verdacht worden van spionage mogen van hen die zo lekker kunnen schreeuwen worden omgebracht
Maar ook jegens andere personen werd dood en verderf gepredikt en gelijk neergezet als spion. Op zich wel grappig dat deze klunzen mij zien als een soort van 007 en niet gewoon als schrijver, columnist wat ik in feite ben. Maar goed, in de paranoïde wereld van deze gastjes die nog te stom of te laf, of beide waren, om niet naar het kalifaat van bloedvergieten, slavernij, pedofilie af te reizen, is het aanmaken van dergelijke kanalen natuurlijk het hoogst haalbare, lekker anoniem, lekker veilig, alles versleuteld en niet aftapbaar. Daar kon de profeet Mohammed en zijn gezellen in de tijd dat ie nog leefde niet tegen op, die deden alles waar ze achter stonden gewoon uit eigen naam, en laat staan dat zij daarbij hun gezicht verstopte achter een masker- zoals deze 2 klunsjes dat wel doen achter een paar anonieme accounts.
Een van de twee beheerders van dit  kanaal is alleen maar laat in de avond tot in de vroege ochtend voor ons actief je zou bijna zeggen Amerika of Canada inwoner?  

Maar goed de twee mannetjes, vrouwtjes, pubers, of weet ik veel wie het zijn, doen dit alles wel; omdat deze tijd de vrijheid voor ze meegeeft omdat te kunnen doen.
Een vrijheid die als zij hebben gewonnen van het westen en alles en iedereen die niet IS is, weer net zo gauw zullen afpakken omdat in een kalifaat van angst en tirannie dit soort vrijheden niet worden geduld.
Ook dit sceenshot komt altijd op een van hun kanalen terecht 

En ja dit soort nieuwsfeitjes haalt nooit echt het nieuws, zelfs een lokale krant zal er niet over schrijven, omdat ja; de persoon in kwestie nu eenmaal niet een persoon is die oproept tot geweld jegens andere zoals Hilversums eigen lievelingentje, Joop columniste  Anne Fleur Dekker dat wel deed en zelfs politie bescherming kreeg aangeboden door de politie van het dorp, omdat ze kennelijk, jegens de juiste persoon opgeroepen had tot geweld en daardoor van alles virtueel naar haar kop kreeg gegooid.
Talentloosheid en hang naar geweld jegens andere wordt anno nu in een land dat flink de weg kwijt is beloont met een sterrenstatus, boek contracten en zij het niet meer, ja dat is Nederland anno nu 
 Zo ziet u maar weer hoe dubbel de maatschappij is waarin we leven, en vooral in Hilversum, want daar staat er in dat geval geen burgemeester op, die ‘schande’ roept en er alles aandoet om voor de bedreigde persoon op te komen, zoals hij dat wel deed voor Anne Fleur Dekker; die nog steeds haar landelijke doorbraak hier aan te danken heeft. Tja als virtuele anti gewelddadige jihad schrijver ben je in dit dorp, en misschien wel ook in dit land vogelvrij
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Predikers Abou Hafs uit Hilversum en Rachid Abu Khuzaymah juichen samen met IS om het gepleegde geweld in Arnhem tijdens een koranverbrandings demonstratie van Pegida

Het was me een feestje in Arnhem gisteren. Voor de eerste maal na al zijn demonstraties van koranverscheuringen, wilde de heer Edwin Wagens...